יום חמישי, 4 ביולי 2019

כי כחלק משרותי הקהילה, אנחנו מגלים סודות שאולי הבלוגרים אינם יודעים



בדף הקהילה אנחנו מפרסמים כחלק מהשירות לקהילה טיפים שונים לבלוגרים. זוהי סיבה טובה להירשם לעדכוני המערכת ול- News Letters במסגרת המתאימה שבשוליים השמאליים, כדי שלא לפספס. מועד משלוח ה- News Letter  הראשון נדחה ל- 15 ביולי בשל מיעוט הנרשמים. 

לגיליון הראשון המיועד במיוחד לבלוגרים בוורדפרס נרשמו עד כה שני בלוגרים בלבד הכותבים בוורדפרס. ההכנה של הגיליון דורשת השקעה רבה שתינתן בכיף אך ורק אם יהיה לה ביקוש.

כעת נעבור לעיקר הדברים. להמשך

6 תגובות:

  1. בעניין דיסקוס: האם הבלוגר גם רואה מי אלה שהגיבו בעזרת כפתורי האימוג'ים, או רק מה מספרם?
    וכבוד על האופציה של 'החכמתי' :)

    בלי קשר: הפוסט הזה לא הופיע ברשימת הקריאה שלי, ואני גם לא רואה אותו כאן בעדכונים שבשוליים הימניים. זה בעיה אצלי או משהו כללי?

    השבמחק
    תשובות
    1. התשובה היא לא. הבלוגר רואה את מספר הלייקים או כמה אימוג'ים מכל סוג קיבל, אך לא מי נתן אותם. בכל אופן לא התעמקתי מספיק כדי לחקור את הנושא. אבל אם אני חושב על זה, למשל בפייסבוק אם מישהו מקבל על פוסט כמה מאות לייקים, האם יתעמק ברשימת הלייקים הזו? אם כן, כנראה אין לו מה לעשות בחיים. חחחח
      ואולי דווקא משום שזהות נותן הלייק לא גלויה, זה עשוי דווקא לעודד ולהשאיר תגובה מילולית גלויה ?!
      ומצד שני, הבלוגר מקבל פידבק מאלו שלא השאירו תגובה מילולית, וגם זה נחמד.

      אירע כנראה איזשהו באג בעדכון של הפוסט הזה, שעדיין לא עליתי עליו. החזרתי אותו לטיוטה ופרסמתי מחדש. האם קיבלת עדכון לרשימת הקריאה? לא רציתי לפתוח פוסט חדש, כדי שלא לאבד את התגובות.
      אגב לעתים ישנה השהייה לפרק זמן קצר מהפרסום של הפוסטים ועד לעדכון בדף פרפרים.

      מחק
    2. עדיין לא רואה את הפוסט ברשימת הקריאה שלי. כנראה איזו תקלה, זה קורה לפעמים. זה כנראה מה שקרה לפוסט ההוא שלי ש'הקפצתי', אם אתה זוכר.
      לא נורא, הפוסט הבא מן הסתם יופיע ברשימה כרגיל.

      מחק
    3. גם בפרפרים בצד זה לא התעדכן. מוזר

      מחק
  2. וואלה החכמתי מהפוסט הזה - גם אני (או רק אני?) תהיתי לגבי אופן השימוש באימוג'ים האלה של דיסקוס ובכלל הורדתי אותם מהבלוג שלי, כי הבנתי שמעבר לעובדה שלא ידעתי כיצד לראות על מה לחצו (ואני מבינה שממילא אי אפשר לדעת מי לחץ) לא ממש חשוב לי לקבל עוד משוב מעבר לתגובות (אם תהיינה). זה טוב אולי למי שמקבל אימוג'ים במקום תגובות.....אבל תודה על ההסבר המעמיק.
    הפוסט הזה באמת אינו מופיע כאן ב"פורסמו לאחרונה" - עדיין מופיע "נבנה לך בלוג בחינם". אנא בדוק מה הבעייה.

    לגבי תגובות דרך דיסקוס יש לי עוד טיפ בשביל הבלוגרים הטריים, יש מביניהם שמתבלבלים בין D כדי להתחבר דרך דיסקוס לבין G להתחבר דרך גוגל (כאשר כבר יש להם ממילא משתמש דיסקוס). פרט לכאורה קטן שמסבך ומלחיץ, אז אולי אכן הסבר עם צילומי מסך ואשלח לך כדי לפרסם כאן

    השבמחק
    תשובות
    1. לפני שהתעמקתי בנושא, כמוך לא ידעתי היכן למצוא פירוט הסטטיסטיקה של סוגי הלייקים השונים שהוענקו. אני מניח שתגובות מילוליות תמיד עדיפות, אך כיוון שלא תמיד יש למגיבים מה לומר, נחמד לקבל גם פידבק מסוג זה, גם אם הוא אנונימי.

      ראי מה שכתבתי לעדה בעניין העדכון.

      לגבי הטיפ שלך לגבי דיסקוס, את יכולה לפתוח פוסט בעניין (עם צילומי המסך) בפורום המערכת ואני אעביר את התוכן לכאן, עם קרדיט כמובן.

      מחק