יום שישי, 27 בינואר 2023

מגמות בבלוגוספרה העברית (חלק ב') : גלגולו של בלוג 2

א.  ההיסטוריה הבלוגוספרית שלי כוללת למעשה מספר בלוגים מהעבר (דור ראשון) ומההווה (דור שני).


מההיסטוריה, תעלומות ... ועד למוסר השכל בלוגוספרי

***

ב.  תזכורת קול קורא  לעריכת מדור השרביט החם בפרפרים - הבלוגוספרה שלנו

ג.  מומלץ מאוד להיכנס לעדכון יומי בדף "קהילת פרפרים - הבלוגוספרה שלנו" כדי לגלות "ממתקים" בעדכונים, גם בפוסטים מבלוגים שאינכם בד"כ עוקבים...  ומפסידים,
 או...
לפחות להרשם לקבלת News Letter של מערכת פרפרים למייל לעדכון מה חדש בבלוגיה, מבצעים, טיפים ושאר דברים ברומה של הבלוגוספרה. 
ההרשמה במסגרת ההרשמה בשול השמאלי של דף האתר.
 
לשיתוף הרשומה ברשתות החברתיות

6 תגובות:

  1. שכחתי לומר (בתגובות לפוסט בשרביט החם) שלא הצלחתי להבין את התעלומה....

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הבנתי מה לא מובן - מהי התעלומה או את פתרונה 🙂
      "התעלומה" מוצגת כבר בפיסקה הראשונה והאחרות כשאלות נוספות במהלך הפוסט. ואם "הפתרונות" אינם ברורים (בין שניתנו באופן ברור לחלוטין או כרמזים גסים) - אז כנראה נדרשת קריאה יסודית יותר וכניסה לקישורים שצורפו לפוסט... והמבין יבין.
      ואני אפילו לא מדבר על כאלה שלא רוצים להבין...

      מחק
  2. אני אפילו לא הבנתי אם תעלומה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הבנתי אותך נכון, אז לאחר קריאה כבר לא היו תעלומות. בתור מורה ותיק לספרות - אני מניח שיש לך מיומניות לפתרון תעלומות גדולות מאלו 😀

      מחק
  3. לי כבר עזרת לפתור את התעלומה :-)

    אני צריך להיכנס לעמוד פרפרים יותר.

    השבמחק