יום רביעי, 10 באפריל 2024

זכינו מן ההפקר

בשירו זָכָה מִן הַהֶפְקֵר, כתב חיים נחמן ביאליק: ”לֹא זָכִיתִי בָאוֹר מִן הַהֶפְקֵר, / אַף לֹא בָא לִי בִירֻשָּׁה מֵאָבִי, / כִּי מִסַּלְעִי וְצוּרִי נִקַּרְתִּיו / וַחֲצַבְתִּיו מִלְּבָבִי“. 
הזוכה מן ההפקר הוא ביטוי שנתבע עוד בתקופת המשנה למישהו המרוויח דבר שלא היה צריך לעבוד קשה בשביל להשיגו. כך זכו / זכינו בתוספת עשרה בלוגרים "מן ההפקר". אלה הם בעלי בלוגים נבחרי מערכת שבבלוגם ניתנת ההרשאה "פרסם את הבלוג מחדש באתר המרכזי שלך":

שהיא הרשאה הניתנת בחלק מהבלוגים בממשק וורדפרס. תקצירי עדכוני הפרסומים של הבלוגים האלה יתפרסמו כעת בזמן אמת באתר פרפרים ובעליהם יוספו לרשימת הבלוגרים החדשים בקהילה. כמובן הפיד שלהם יוסר לפי בקשתם אם יבקשו. אם בבלוג יש כתובת ליצירת קשר, אנו מבשרים להם על צירופם לקהילת פרפרים.

אז האם חרגנו מהמדיניות שאצלנו אין סלקציה של בלוגרים? התשובה היא שלילית. כל בעלי הבלוגים האחרים (בפלטפורמת וורדפרס, בלוגספוט ו- WIX) המעוניינים להצטרף לקהילת פרפרים ועדיין לא עשו זאת, ימשיכו להתקבל על פי בקשה במייל ובתנאי שהבלוג עומד בקריטריונים הבסיסיים של קהילת פרפרים. כולכם יכולים להביא לידיעתנו קיומם של בלוגים נוספים שמכילים את ההרשאה הנ"ל בבלוגם ואנחנו נוסיף לאתר פרפרים את הפיד שלהם, בשני תנאים: 
א. שהבלוג עומד בדרישות הבסיסיות של הקהילה שלנו. 
ב. שהבלוג פעיל לאחרונה.


לשיתוף ברשתות החברתיות