יום שבת, 9 בנובמבר 2019

חדשות משמחות


ראשית שמחים לבשר על דף חדש בפייסבוק לקהילת פרפרים. לחלק מחברי הקהילה שאיתרתי אותם בפייסבוק, נשלחה הזמנה (לחברות בקהילה ולחברות בקבוצת פרפרים). אנא בדקו בחשבונות אם קיבלתם הזמנה. אבל אין זה אומר שהשאר אינם מווזמנים - מוזמנים גם מוזמנים. בראש השול השמאלי של הדף נוסף כפתור כניסה לדף הקהילה בפייסבוק. שלחו בקשת חברות ואתם בפנים. כמו כן, צורפו כפתורי לייק ושיתוף בדף פרפרים. שיתוף הפעולה שלכם בעניין יתרום לקידום ולהעלאת מדד ה- SEO של הבלוגיה שלנו. מדד SEO הוא המדד המקצועי לאיכות ולחשיפה אינטרנטית.

שנית שמחים לבשר שאתר פרפרים מוביל מבין אתרי הבלוגיות בישראל במדד זה:


אתר קהילת פרפרים מוביל בבלוגיות החברתיות בישראל במדד SEO


























ההתחברות לפייסבוק מטרתה להדק את האינטראקציה (פרסום פוסטים ותגובות) בין חברי קהילת פרפרים ולהרחבת הקהלים שייחשפו לאתר הבלוגיה פרפרים. גידול הקהילה יחזק את האימפקט שלה לטובת חשיפת הבלוגרים לקהלים חדשים.

הקהילה זקוקה לשיתוף הפעולה שלכם לשם המשך הצלחתה. ראו בנדון גם את האמור בפוסט הקודם לטובת כולנו ולקהילתיות שלנו.

החברים המצטרפים גם לקבוצת הקהילה בפייסבוק - יכולים לפרסם כעת פוסטים משלהם  בדף הקבוצה. 

שבת שלום
קנקן

8 תגובות:

  1. תודה. הזמנה לא קיבלתי לפייסבוק :-)

    השבמחק
  2. וואו, שאפו על המיקום של פרפרים בין כל הבלוגיות 👍
    כרגע אני באילת ואין לי גישה לפייסבוק של אמפיארטי (כי באפליקציה בסמארטפון הוא מאפשר רק משתמש אחד וזה על השם האמיתי שלי כמובן, אבל כשנחזור הביתה אתחבר....תודה על המשך פועלך כל הזמן קנקן

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אמפי
      בהחלט משמחת הבכורה במעמד פרפרים בקרב הבלוגיות הוותיקות בישראל, שהגיע לכך בזמן קצר יחסית. כנראה שזה נובע מהקונספציה הקהילתית השונה שלו, שאינו כובל כתיבה בפלטפורמה מסוימת אחת בלבד...

      מחק
  3. בהחלט מרשים שכל כך מהר פרפרים הצליח לגבור על אתרים וותיקים ומוכרים. הרבה מאוד כבוד!

    לאחרונה הקריאה כאן התחילה להיות קצת לא נוחה. קורה לי שאני נכנסת לקרוא בלוג ומבינה שהוא פרסומת במסווה של בלוג. יש אפשרות ליצור לשונית לבלוגי פרסום מול בלוגים שאינם פרסומיים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה UR. אכן כך ולא מעט בזכות הזמן שהושקע בקידום פרפרים.

      לבלוגים פרסומיים מסחריים, אין מקום בפרפרים (ראי תקנון). אבל אינני רואה פסול בבלוגי המלצות שונות שאינם מסחריים. אינני רואה הבדל למשל בין בלוגים הממליצים על ספרי קריאה או על סדרות, לבין בלוג הממליץ על מסעדה זו או אחרת :)

      מחק
    2. האמת גם אני תוהה כמו UR לגבי בלוגים כמו זה:
      https://iaffablog.blogspot.com/2019/11/golbary-2020.html
      שמרגיש לי שונה לגמרי מהמלצה על סדרת טלוויזיה שאהבתי, מסעדה או מלון שאני מזכירה בשם ונותנת קישור או ספר טוב שקראתי..........לא?

      מחק
    3. למיטב הבנתי, הבלוג המדובר הוא בלוג המלצות אישי שאינו בלוג מסחרי המפרסם את עצמו או תחום מצומצם, אלא עוסק בתחומים מגוונים. הבלוג נמצא גם ברשימות הקריאה של חברים בקהילה. ושוב, לדעתי אין הבדל אם בלוגרים ממליצים על מסעדה ומציגים תמונות של מנות, או אם בלוגרים מציגים תמונות בגדים שהם אהבו בחנות...
      כמובן כל אחד ואחת בקהילה יכולים לבחור איזה בלוגים מעניינים לקריאה. והעדכון בדף פרפרים נותן מושג על נושא הפוסט, לבחירת הקוראים אם להמשיך בקריאה.

      מחק