יום רביעי, 30 באוקטובר 2019

אז מה אתם עושים בשביל קהילת פרפרים?


מספר שאלות לחברים :

1. האם בבלוג שלי יש כפתור פרפרים לניווט נ
וח מהבלוג שלי חזרה לדף פרפרים?


2. האם אני ברשימת העוקבים (יקירי הקהילה)?


3. האם אני מתייחס/ת לתגובות אצלי בבלוג (כן/לא/באופן סלקטיבי)?
4. האם אני מאפשר
 בקלות (ללא צורך באישור, שמקשה להגיב וגורם לרבים לוותר להגיבאו חוסמ/ת אצלי תגובות בבלוג?
5. האם אני מודע/ת שתגובות והתייחסות אליהן הן חלק מכריע בעידוד המשך הכתיבה והקהילתיות של הבלוגיה?
6. האם אני מגיב/ה רק לבלוגים בפלטפורמת הכתיבה שלי (וורדפרס/בלוגספוט...)?

7. האם הפוסטים שלי מתעדכנים באופן מלא/חלקי בלבד (בלוג חבר/בלוג עמית) בדף פרפרים?



8. האם חשוב לי שפוסטים מעניינים וכתובים היטב יצוינו לשבח באחת משלוש פינות המומלצים (למען עידוד כתיבה וחשיפה לקהלים חדשים)?

9. האם אני מבקר/ת תכופות בדף פרפרים או מסתפק/ת בביקורים אקראיים, או מסתפק/ת בעיקר בעדכונים שברשימת הקריאה הפרטית שלי בבלוג?

10. האם אני קורא/ת את ההודעות, ההסברים והטיפים שמתפרסמים 
על ידי המערכת בפוסטים בדף פרפרים, ומטמיע/ה אותם לשימושי ולטובתי?

11. האם חשובה לי המשך הקהילתיות שמספק אתר פרפרים?

12. האם אני מודע/ת לכך ש:

א. אתר קהילת פרפרים מקשר ומאחד כתיבה וקריאה מפלטפורמות כתיבה שונות - למען הבלוגרים ולמען הקהילתיות (בזמן שהבלוגים כיד
וע הולכים ומתמעטים)?

ב. כל הפעילות, התחזוקה, השיווק, והתמיכה הטכנית ניתנים בחינם , ללא מטרות רווח וללא פרסומות - על ידי מנהל פרפרים (ובשלב זה ללא הצטרפות ועזרת מתנדבים...)
ועל חשבון זמנו הפרטי!


ג. כל הפעילויות והשירותים באתר קהילת פרפרים ניתנים בחינם - וללא צורך בתרומות או בגיוס מימון המונים.

ד. 
הוצעה לחברים בניית או שדרוג בלוג בחינם למעוניינים.

אין חובה גם לא צורך לשתף בתשובות. הן שאלות אישיות כחומר למחשבה,.
אני מסתפק בסטטיסטיקה, והיא אינה משקרת :)

תודה על שפיניתם מזמנכם לקריאה.
קנקן

10 תגובות:

  1. קנקן! ישר כח!!! לקחת על עצמך משימה ואתה מפליא לעשות בה.
    אני שמחה לכל טיפ ואשמח חשדרוג הבלוג שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שיק. הבלוג שלך נראה נאה ומזמין למדי. אבל אם יש לך בקשות לשינויים או לתוספות, ראי פרטים בקישור:
      https://parparim-editorial.blogspot.com/2019/06/blogger.html

      מחק
  2. עברתי על הרשימה, ועם כל הצניעות נראה לי שאני די בסדר, ממלאה את חובתי כנדרש :)

    תודה על כל מפעלותיך, אני מתרשמת שדף הקהילה דווקא עובד יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדה. הדף אכן עובד טוב לטעמי. אבל בהחלט יש מקום לשיפור בשימוש הקהילתי בו...

      מחק
  3. בשבילי מאד חשוב לקורא ב'פרפרים' על הפוסטים החדשים. יש לי תחושה של קהילה, קשר בין האנשים. משהו שהיה בישרא ומאיים להגמר שם. לכן אני מודה לך מאד על הפעילות ההתנדבותית שלך. אני לא כותבת הרבה אבל מגיבה הרבה יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אסתי על האמון, על שיתוף הפעולה והתרומה לקהילה.

      מחק
  4. מודה שהערת אותי - אקרא איך להוסיף כפתור לקהילה בבלוג.
    מה שכן ניסיתי להבין כמה פעמים ולא הצלחתי זה איך אפשר להמליץ על בלוג.

    אין ספק שנוצרה (מרשה לעצמי אפילו להגיד שאתה יצרת) כאן קהילה מאוד מוצלחת

    השבמחק
    תשובות
    1. כל אחד יכול להמליץ למערכת על פוסט בתיבת המסרים בדף פרפרים.

      מאוד פשוט להוסיף את הכפתור לבלוג. ראשית את מורידה את הכפתור (מפוסט זה) כתמונה למחשב שלך ושומרת בגלריית תמונות. לאחר מכן את נכנסת בלוח העריכה ל׳פריסה׳. שם את מוסיפה גאדג׳ט ׳תמונה׳ בסרגל הצד (שוליים). מעלה את תמונת הכפתור מהמחשב ואת קישור כתובת דף פרפרים ושימרי. גררי את גדג׳ט הכפתור למקום הרצוי בשוליים והפעם שמרי (חשוב!) את דף הפריסה בכפתור המתאים בראש דף הפריסה. תתחדשי.

      תודה לך על ההערכה.

      מחק
  5. לצערי אין לי יותר מידי זמן להקדיש לבלוג אבל אני אסירת תודה לך על המאמץ וההשקעה. אתה הנחמה שלי אחרי קריסת ישראבלוג האומלל.

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי יש כאן גם ישרא בלוגרים "יושבי גדר" שעבורם פרפרים הוא רק מעין תעודת ביטוח אם יסגרו שם את השאלטר לצמיתות.
      בעידן העלמות הבלוגים - חיי קהילת פרפרים תהיה תלויה בגודלה וחוזקה הקהילתי בין חביריה.

      תודה על הערכה.

      מחק