יום ראשון, 21 בפברואר 2021

מה אתם לעשות בשביל פרפרים?


יומולדת 2 לפרפרים

כפי שמראה שעון המניה לאחור למעלה - הזמן רץ והנה כבר אנחנו עומדים לחגוג יומולדת 2 לקהילת פרפרים ב- 17.3. לקראת מועד זה אנחנו מזמינים את חברי הקהילה למבצע יומולדת - חברים מביאים חברים. כל אחת ואחד יכולים לתרום ולהמליץ על פרפרים ולהזמין בלוגרים מרשימות הקריאה שלכם להצטרף לקהילה. לא כולם יודעים, לא כולם מבינים "מה יצא לנו מזה?" ולא כולם מבינים שכל מה שנדרש הוא רק לשלוח במייל בקשת הצטרפות עם קישור לבלוג.

ועוד מתנה שתוכלו להעניק (אם עדיין לא עשיתם זאת) הוא להוסיף לבלוגים שלכם את כפתור הניווט לאתר פרפרים:
מדוע זה כל כך חשוב? ראו כאן
איך להוסיף את הכפתור בפלטפורמות וורדפרס ובלוגספוט? ראו כאן

עוצמתנו בצמיחתנו!

19 תגובות:

  1. זכור לי שניסית לעשות סקר לכל חברי הקהילה. תרצה אולי שאכין אותו? אם תשלח לי את השאלות+תשובות אפשריות, אני מאמינה שאוכל לעשות אותו תוך כמה דקות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הנכונות. שלחי לי במייל באיזו דרך יש באפשרותך לקבל תשובות באופן אנונימי וחד פעמי על ידי חברי וקוראי הקהילה ודרך קבלת הניתוחים הסטטיסטייים.

      מחק
    2. שלחתי בתיבת המסרים. כדי לקבל תשובות אנונימיות, צריך להגדיר בהגדרות שלא לאסוף כתובות מייל (צד ימני עליון של המסך)

      מחק
  2. איזה יופי, יומולדת שני! מדהים איך עובר הזמן.

    השבמחק
  3. יום הולדת שמח.
    לא זכורה לי התקופה שהייתי גולם :-)

    השבמחק
  4. שמחה על כל יום ש"פרפרים" קיים ושבשנה הקרובה יגדל ויצמח ויתחזק. ואתה ושותפיך העושים במלאכה - לכם תודה גדולה!

    השבמחק
  5. נכון, אני זוכרת שזה היה בסביבות פורים! חזרתי מהעדלאידע וכתבתי על זה בבלוג. מאז לא הייתה עדלאידע :(
    מזל טוב לפרפרים, יום הולדת שמח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיין לא, נמתין עד שמונה הספיר לאחור יתאפס. השנה זה יהיה לאחר פורים.
      תודה רבה

      מחק
  6. שיהיה במזל טוב
    האמת שחשבתי שהקהילה וותיקה יותר :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח
      אני זוכר שהקדשת פוסט לרגל הולדת שנה לפרפרים..

      תודה

      מחק
    2. צודק... הזכרון שלי לא משהו. אבל אני מאמין שגם אז חשבתי שהקהילה ותיקה יותר :-)

      מחק
    3. אם להתחשב בגלגול הקודם של קהילת
      "BLOGGER בשפת הקודש" - הרי אפשר להוסיף עוד כ-5 שנים לוותק :)

      מחק
  7. שלחתי מייל ולצערי הבלוג שלי עוד לא צורף לקהילה.

    כתובת הבלוג: barelyacomet.wordpress.com

    השבמחק