יום חמישי, 3 במרץ 2022

חברתנו n_lee במצב קשה

היא לא התחסנה מחשש לתגובה אלרגית (שוק אנפילקטי) לחיסון של פייזר. הרופא הפרטי שלה המליץ שלא תתחסן. למקרים כאלה המליצו גם לקבל את החיסון תחת השגחה בבית החולים שיבא תל השומר, שם הייתה מקבלת טיפול מנטרל אלרגיה מיידי במידת הצורך, אך לא הסתייע. 

באופן כללי המלצתי בבלוג שלי לחוששי החיסונים להתחסן. כי תסמיני הקורונה ו- long COVID חמורים ומסוכנים אלפי מונים מתופעות לוואי של החיסונים ואשר התגלו במספר זעיר ביותר של מתחסנים. 

היא חששה מהקורונה, שמרה על עצמה ונמנעה ממגעים עם העולם החיצון. חששה להדבק בקורונה במבחן פרונטלי באוניברסיטה הפתוחה שנערך לפני כשבועיים. אבל לבסוף נדבקה בקורונה. כנראה לא שם, אלא מהוריה שלה, כשנסעה איתם במכונית לבדיקת PCR. ביום ראשון החלה ליטול פקסלוביד של פייזר, אבל כנראה מאוחר מדי. למזלה נפלה בצד הרע של הסטטיסטיקה.

היום היא כתבה בבלוגה בשרשור התגובות האחרון אלי:

"המצב שלי לא טוב
מאושפזת בבי"ח
הולכים להרדים ולהנשים אותי
מתה מפחד".

הכל כבר מספידים את הקורונה. חוגגים מסיבות סיום, למרות שעדיין לא מעטים נדבקים כל יום "בזן הקליל אומיקרון". הזן שקצר עד כה "רק" כאלף חמש מאות מתוך יותר מעשרת אלפים המתים מקורונה בארבע הגלים. ועדיין הנגיף כאן ובכל יום אנחנו שומעים על נדבקים חדשים. אבל רבים אימצו את הגישה "מתים לצד הקורונה ולא ממנה". לך תשכנע את מתנגדי וחששני החיסונים לגשת להתחסן עכשיו פן יהיה מאוחר מדי. "נגמרה הקורונה" כך הם אומרים...

n_lee איננה בקבוצת הקשישים. כבת 40 בלבד. והנה היא חולה קשה ובעת כתיבת שורות אלו היא כפי הנראה כבר מורדמת ומונשמת. חי שנים היא כותבת בלוג. תחילה בישראבלוג וכעת בבלוגספוט. בלוגרית ותיקה בקהילתנו.


כולנו מחזיקים לה אצבעות, מתפללים לשלומה ושולחים לה אנרגיות חיוביות. שתחזור אלינו בריאה ושלמה במהרה

20 תגובות:

  1. מתפללת להחלמתה המהירה והשלמה של n_lee שלנו 🙏

    השבמחק
  2. OMG - מחזיק אצבעות ומקווה שהיא תחזור לבריאותה מהר מתמיד. ♥♥♥

    השבמחק
  3. אוי ואבוי. והיא כל כך חששה והשתדלה להישמר כל העת.
    מצטרפת לתפילות ולהחזקת האצבעות. רק בריאות.

    השבמחק
    תשובות
    1. התמונה השלמה: כל מי שלא התחסנו צריכים לחשוש. מכיר עוד מישהו שנדבק בשבוע שעבר וכעת חולה קשה. והוא בן 33 ללא מחלות רקע.

      מחק
  4. מייחל להחלמתה המהירה והמלאה. נקווה לשמוע ממנה אישית בשורות טובות בקרוב!

    השבמחק
  5. וואו, לא ידעתי שזה מצבה
    מתפללת לשלומה ושתחלים מהדבר המבאס הזה
    מקווה לשמוע ממנה בקרוב ורק דברים טובים

    השבמחק
  6. החלמה מהירה ובריאות טובה, מחזיקה לה אצבעות.

    השבמחק
  7. לא האמנתי שזה יקרה לה! היא כל כך נזהרה כל הזמן...
    מאחלת לה שתבריא ותחלים מהר!!

    השבמחק
  8. מאוד מצטער לשמוע
    מקווה שתחלים ותתאושש במהרה

    השבמחק
  9. מצטערת ממש לשמוע על מצבה הקשה של הבלוגרית האהובה. רק היה טוב לו היית כותב את הפוסט מתוך דאגה כנה לשלומה ולא עם טון של הטפה לקורבן מדוע לא התחסנה. רבים האנשים שלא יכלו להתחסן או שייעצו להם לא להתחסן, ואם אני לא טועה גם אבא שלה כנראה נפגע מהחיסון אז היא פחדה עוד יותר. בארץ לא ממש מאפשרים להתחסן בחיסונים של חברות אחרות שעובדות בטכנולוגיה שונה מאשר של מודרנה או פייזר, ולכן איזה ברירות היו לה? מתפללת לשלומה והבראה וחזרה בשלום לבלוגוספירה

    השבמחק
    תשובות
    1. איניני רואה הכיצד רואה את כאן הטפה לקורבן.
      מסכים שיש רבים שייעצו להם שלא להתחסן, אבל 99.9% מהייעוצים הללו מבוססים על FAKE גמור שהתנהל ברשתות או יעוץ של מיני מתקשרים או מפיצי תיאוריות קטנספירציה (ללא כל ביסוס מדעי אמיתי). זה לא במקרה של n_lee שיש לה בעייה אמיתית הקשורה במערכת החיסונית שלה . הרשי לי לא להתייחס לאבא שלה מלבד שהוא מרגיש בסדר גמור - הוא המתחסן היחיד במשפחה שלהם והיחיד שחלה ללא כל תסמינים, בניגוד לכל האחרים.
      הקביעה שטכנולוגיות חיסון אחרות בטוחות יותר משל פייזר ומודרנה אינה מבוססת מדעית. מה שכן הוכח מדעית שהאחרות הרבה פחות יעילות בהקטנת ההדבקה על ידי הנגיף ובמניעת מחלה קשה.

      כנראה שלה אמנם לא הייתה ברירה בטוחה אחרת, אבל ל- 99.999% מנמנעי החיסון יש...
      כולנו מתפללים שתצא מזה במהרה וללא סיבוכים.

      מחק
  10. מקווה שמצבה משתפר ושתצא במהירות ממחלתה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון לאתמול מצבה קשה מאוד ומייחלים לנס 🙏

      מחק
  11. הלב כואב רק לחשוב על הדר הצעירה במצב כל כך קשה. בחורה כל כך טובה שתמיד מוכנה לעזור. אני מתפללת לרפואתה השלמה. רק שתצא מזה בשלום, אמן.

    השבמחק
  12. מצבה של הדר השתפר דרמטית אחרי 12 יום שהייתה מורדמת ומונשמת,היא נישמת עצמאית,מתחילים לההעיר אותה,כל האברים מתפקדים אחרי שעשו לה 3 החיאות ביום הראשון שאושפזה,היא פוקחת עיניים שמדברים איתה,ואבא שלה איתו דיברתי בצהריים נשמע אופטימי ומאושר. היא עדיין בטיפול נמרץ. טליק

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה חדשות מצויות טליק, תודה רבה על העדכון ועל הקשר השוטף עם המשפחה 🙏
      ממשיכה להתפלל להמשך החלמתה של n_lee עד לבריאות שלמה

      מחק
    2. מישהו יכול לעדכן מה המצב של הדר. וכן מה שם אימה לתפילה?

      מחק
    3. תודה לך איש יקר. היא מקפידה לשמור על אנונימיות בבלוג שלה ועל כן אנחנו מצווים להמשיך לשמור על כך. מדיווחים אחרונים מצבה משתפר. מייחלים שמגמה זו תמשך עד להחלמה מלאה ושלמה.

      מחק
    4. מובן מאוד. תודה רבה!
      אשמח לעדכון.

      מחק