יום שני, 21 בפברואר 2022

כעת אתר פרפרים ניתן לתצוגה מלאה בניידים (טלפון ואייפד)

 דיווח על שני שיפורים בממשק אתר פרפרים: (א) הגדלת מספר הפלטפורמות המתעדכנות באתר. (ב) התאמת האתר לתצוגה אופטימלית במכשירים ניידים.

א. שיפור הממשק המאפשר עידכוני בלוגים משתי פלטפורמות נוספות : 

פלטפורמת WIX ופלטפורמת  MEDIUM. 

פלטפורמות בלוגים המקבלים במה בפרפרים

ב. שיפור תצוגת אתר פרפרים בניידים (טלפונים ואייפדים). עד כה ברירת המחדל לתצוגת אתר פרפרים הייתה מותאמת למחשבים (דסקטופ). 

כדי לראות תצוגה מלאה של הדף הראשי בטלפון/אייפד (כולל כל המדורים בשוליים וכן רשימת עדכוני הבלוגים) - עד כה היה נדרש לרדת לתחתית הפוסט האחרון ולבחור בקישור "הצג גירסת אינטרנט". כתוצאה מכך לוח הסטטיסטיקה הראה שעיקר הכניסות לאתר פרפרים הן ממחשבים. ומיעוט הכניסות היו באמצעות טלפונים, כנראה בשל חוסר הידיעה על צורך ללחוץ ידנית על הקישור ל"גירסת אינטרנט".  

כאמור, כעת בטלפונים הניידים יפתח הדף הראשי של אתר פרפרים במלואו כברירת מחדל - במטרה שמספר המבקרים באתר פרפרים יעלה בשל נוחות השימוש של המשתמשים במכשירים ניידים. כעת מוזמנים להצטרף להגדלת קהילת פרפרים גם בלוגרים חברים מהפלטפורמות הנוספות WIX ו- MEDIUM. 




12 תגובות:

  1. כבוד, בהצלחה!
    חמוד הדבר הזה עם הדגיגון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלחתך- הצלחתנו.
      חן חן על המאמץ, אני מסיקה מכך שיש שיפור במצבך הבראותי.

      מחק
  2. איזה יופי. שמחה שגם בלוגים מ-WIX יכולים להתפרסם כאן, ומעולם לא שמעתי על MEDIUM. כל הכבוד על ההשקעה. ובאמת פתחתי את האתר בטלפון הנייד והוא נפתח במלואו כולל רשימת הפוסטים העדכנית של הבלוגרים שפרסמו לאחרונה. תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. גם אני שמעתי על פלטפורמת מדיום רק לאחרונה, כאשר בלוגר שכותב שפ ביקש להצטרף לפרפרים. לפלטפורמה הזו יש למעלה ממיליון קוראים. אני מקווה שההקלה בנגישות של אתר פרפרים למשתמשים במכשירים ניידים תעלה את הפופולריות של אתר פרפרים לטובת הבלוגרים וקוראיהם.

      מחק
  3. כל התקדמות, הצלחה לכולנו. תודות🌹

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. דינמיות היא מפתח להצלחה ולמניעת הפיכת הבלוגיה לאנכרוניסטית. מקווה שהבלוגרים ישכילו לנצל את האתר ויתרמו להגדלת הקהילה. כוחנו בצמיחתנו!

      מחק
  4. כל הכבוד לך על ההשקעה, קנקן..
    הצלחתך - הצלחתנו

    השבמחק
    תשובות
    1. תורה רבה יהודית.
      מקווה שהנגישות מהטלפונים תעודד פלח כותבים קוראים ומגיבים נוסף

      מחק