יום חמישי, 21 באפריל 2022

הודעת עדכון לחברים ולקוראים באתר "פרפרים"

באחרונה התרבו הגורמים שהבינו שלאתר "פרפרים" יש תפוצה עולמית משמעותית. נראה שדבר זה הביא לאחרונה לריבוי פעילות של ספאמרים ובוטים, ששותלים תגובות עם תכנים לא הולמים או פרסומיים בפוסטים של המערכת כאן (ובעיקר בפוסטים ישנים יותר, כדי להתחמק מגילוי ומחיקה).

על כן החל מעתה, תגובותיכם יתפרסמו לאחר אישור. אז אנא המשיכו להגיב ואנחנו מבטיחים להמשיך ולהתייחס אליהן.

חג פסח שמח!

14 תגובות:

  1. אני חושש שספאמרים ובוטים מוצאים כל אתר בלי קשר לתפוצה... האם התגובות האלה בעברית או באנגלית?
    בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. יתכן, אבל 3 שנים הם כמעט ולא מצאו את אתר פרפרים ופתאום לאחרונה יש "פיצוץ" ובמיוחד בפוסטים אסטרטגיים כמן למשל "כתבו עלינו במגזין יקום תרבות" שגורפים הרבה כניסות וכמו כן לא נתקלתי בשום בוט/ספאם בשלושת הבלוגים שלי. מקווה שכך ימשך, כי אם לא יש אמצעים לחסום גם אותם במערכת תגובות דיסקוס ואף להכניסם לרשימה השחורה ברשת.
      בכל אופן, ספאמים נחסמים כעת גם כאן.

      לשאלתך, הספאמים האלה הם חלקם באנגלית וחלקם בעברית. על חלקם חתומים המחברים בשמם המלא עם פרטים כמו מספרי טלפונים, כתובות מייל, וחשבונות רשתות חברתיות.

      מחק
  2. ראיתי גם בבלוגים אחרים (נדמה לי אצל יהודית וגם אסתי, והיתה תקופה שגם אצלי) תגובות ספאם כאלה ואחרות. מטריד אבל כנראה חלק בלתי נפרד מחיי הבלוגוספירה. טוב שהחלטת לאשר את התגובות. אצלי מערכת דיסקוס מסננת חלקית לפחות את המגיבים וכך לא כל התגובות מתפרסמות אוטומטית. חג שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. במשך חיי שלושת הבלוגים שלי הגיעו אולי שני ספאמים. כאן התחילה להיות ממש הפצצה. אצל יהודית, לדעתי, היא מאפשרת פרסומות מובנות בבלוג שלה (שניתן לראות מטלפונים סלולרים). בבלוגספוט קובעים בהגדרות אם לאפשר פרסומות תמורת תשלום לבלוגר, בהתאם למספר ההקלקות. אצלי הפרסומות מחוץ לתחום. אני שונא פרסומות. אני חסמתי כל דחיפת פרסומות דרך הטלפון, דרך וואטסאפ ודרך פיססבוק (בחשבון שאני כמעט לא נכנס אליו). אצלי בדיסקוס כל התגובות מאושרות אוטומטית וספאמרים וטרולים מוכנסים לרשימה השחורה. כשהצטרפתי לפנייך לדיסקוס הממשק איפשר גם הגדרת פרסום אוטומטי.
      חג שמח!

      מחק
  3. הייתה לי בעיה כזאת בוורדפרס, תמיד בפוסטים ישנים. כדי להתגבר על זה, הגדרתי כך שכל פוסט נחסם לתגובות אחרי 30 יום. אולי אפשר להגדיר כך גם כאן?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן בשלושת הבלוגים שלי בבלוגספוט הגדרתי תקופה של 15-30 יום לתגובות. הסיבה העיקרית לכך היא שקשה לעקוב אחרי תגובות ישנות ולכן התגובה נסגרת לאחר פרק זמן. כאן זה משהו אחר - יש מקום לתגוות מאוחרות של בלוגרים וקוראים חדשים לפוסטים טכניים. על כן אני לא מגביל כאן זמני תגובה. פשוט כל תגובה שהיא ספאם לא תאושר לפרסום. זה יעיל גם נגד ספאם בפוסטים חדשים. עד לאחרונה הספאמים היו בעיה המאוד מינורית. אבל לאחרונה מתרבות מאוד התגובות שהן למעשה פרסומות. כידוע, החזון של אתר פרפרים הוא על טהרת
      no advertisement, no marketing.
      לא תמורת תשלום ובוודאי שלא בחינם.

      מחק
  4. אני זוכה לביקור של כל מיני נשים חצי חשופות עם מראה אסיאתי, שאמור כנראה לפתות אותי. אני גם מקבל הודעות על הודעות, אבל עד שאני מגיע הן כנראה נמחקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. בחשבון פייסבוק שלי מגיעות עשרות בקשות חברות עם תמונות של נשים חשופות 😃
      בפייסבוק לא מסננים אותן, אבל אני כבר מזמן די מסנן את פייסבוק בכלל 😃
      ברוך שובך!

      מחק
    2. ברוך הנמצא כאן, תמיד ♥

      מחק
    3. "תמיד" כידוע הוא מושג שביר 🙂

      מחק
  5. המשך חג שקט שמח לכולם.

    השבמחק
  6. מעולה. התגובות והלייקים מכל מיני אנות סקסי למינהן באמת גרמו להרגשה לא נוחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט וגם הגנבת חומרים פרסומיים שיווקיים לאתר בדלת האחורית, אינה מקובלת עלי בלשון המעטה.

      מחק