יום שישי, 5 באפריל 2019

דבר המערכת (5) - על המומלצים


נשאלתי איך נבחרות הרשומות "עשה למישהו את היום". אז הרי ההסבר.
"עשה למישהו את היום" הם מומלצי המערכת, שמטרתם להפנות זרקור והערכה לפוסטים מובחרים.  מהם הקריטריונים בבחירת המומלצים? הם נבחרים מפוסטים שפורסמו לאחרונה, שנושאיהם מעניינים, והכתיבה שלהם רהוטה. זוהי גם הזדמנות להפנות זרקור לכתיבה משובחת של בלוגר זה או אחר (גם בנטיית נקבה כמובן), להיכרות על ידי שאר חברי הקהילה. הרי אחת ממטרות הקהילה היא לגלות זה את זה ולהרחבת מעגל הקריאה. בחירה מסוימת למומלצים אינה מעידה על כך שהאחרים אינם ראויים - יגיע גם יומם. כול המומלצים נשארים מתועדים בגלריית  המומלצים מכל הזמנים, שבתחתית הדף הראשי.

בתחילה חשבתי שאולי זה יהיה יומרני לקיים פינה כזו בדף הקהילה. מה אם קצב הפרסומים של הקהילה יהיה איטי, ולא יהיה מספיק חומרים חדשים לבחירה מתוכם? לשמחתנו, למרות שמספר הבלוגים כרגע הוא כשלוש עשרות בלבד (ומקווה שיגדל על ידי הצטרפות חברים חדשים בהמלצתכם)  - קצב הפרסום היומי של הפוסטים החדשים בהחלט מכובד. כל הכבוד לחברי הקהילה על כך.

כרגע ריכוז העריכה נעשה על ידי. עם גדילת הקהילה (כך אני מקווה) יהיה צורך לצירוף חברי מערכת נוספים (בהתנדבות) מביניכם. בינתיים, כל אחד מכם מוזמן להמליץ על פוסטים ראויים לפרסום במומלצים - בתיבת המסרים שבדף.

לפני שאסיים, ברצוני להזכיר את החשיבות של הכנסת כפתור הפנייה לדף הקהילה מבלוגכם, לשיפור הניווט - לאלה שעדיין לא עשו זאת. וכן קורא להצטרף לרשימת העוקבים/קוראים שבתחתית הדף הראשי. החשיבות הרבה של אלה לקהילתיות תוארה בעדכוני המערכת הקודמים.

שבת שלום
קנקן

6 תגובות:

  1. כמו תינוק התקנאתי מעט, אבל אני כבר בן למעלה מ- 60 :-)

    השבמחק
  2. :)
    שלחתי לך מייל לאחרונה כדי להסדיר אפשרות בחירה של פוסט ספציפי בבלוג שלך, מתוך קישור לכותרת השיר הספציפי שאינו קיים. כרגע כל עדכון פוסט אחרון מהבלוג שלך בדף הקהילה - פותח גלילה של כל הפוסטים האחרונים אם תשים לב, אצל כולם ברשימת עדכוני הפוסטים האחרונים - השורה מתחת לשם הבלוג מקשרת אך ורק לפוסט האחרון. אצלך אין קישור כזה לפוסט האחרון בלבד. במייל שלחתי הסבר איך להתגבר. ואולי אז תוכל גם כן לככב בפוסטים המומלצים?! :)

    השבמחק
  3. לא מצאתי את ההסבר, בטח כבר נקיתי את תיבת המייל שלי :-(

    השבמחק
  4. צריכה את עזרתך הטכנית לבעיה בבלוג שלי...אפשרי?

    השבמחק