יום שבת, 8 ביוני 2019

דבר המערכת (13) - עדכונים

שלום לכולם

ראשית אינני פונה אליכם כאן כמחנך והכל ברוח טובה. כשאתם כותבים פוסט ומשאירים אפשרות לתגובות - אולי כדאי לשים לב אליהן ובמיוחד להשיב למי שטרח לכתוב אותן?

שנית, ברצוני להזכיר את האפשרות להירשם במסגרת המיועדת בשוליים השמאליים למעלה - לקבלת עדכוני המערכת ולקבלת ה- News Letters שאודותיהם ועל סוג התכנים שיהיו בהם כתבתי בעבר כאכותרת ה- News Letter האחרון תפורסם בפינת עדכונים חדשה בדף פרפריםץ

הטיפים והלימוד דרך  ה- NEWS LETTERS יינתנו לחברי הקהילה המעוניינים בכיף. כפי שכבר ציינתי בעבר, אפשר להירשם לקבלת (או להפסקת) ה- News Letters  בכל עת, אבל לא נוכל לשלוח את הקודמים (מלפני ההרשמה בפועל), באופן ידני.  כי אין לנו כוח אדםלעסוק בבוחלטריה כזו. לשם כך גם הוקמה כאן תשתית אוטומטית לניהול הדברים ממקום אחד - תשתית אתר הקהילה.

ה - News Letter הראשון יתפרסם לאחר הצטרפות מינימום. ובהזדמנות זאת רוצה להזכיר שיש צורך לאשר במייל חוזר שנשלח אוטומטית למי שנרשם. ללא האישור בקישור שנשלח במייל חוזר - ההרשמה אינה בתוקף. כעת הרשימה מראה על הרשמות שהן active לעומת חלק שהן - unverfied (כלומר, לא מאושרות על ידי הנרשם). האחרונים לא יקבלו עדכונים עד שיאשרו בדואר החוזר שנשלח אליהם.

2 תגובות:

  1. מחכה כבר לפרסום ה-newsletter הראשון, האם יישלח במייל? או שיהיה כאן קישור אליו?
    נגעת באמת בנקודה שהטרידה אותי בעבר: למה להגיב אצל מי שלא עונה על התגובה שלי. זה כמעט לא קורה ולכן כאשר זה כן קורה, זה מאד יוצא דופן. כמו שכתבת - למה לפתוח את הפוסט לתגובות אם אינך מתכוון לקיים דו שיח (של לפחות מענה לתגובה)? תשובה אחת עשויה להיות באמת קושי טכני. חוסר ידע או חוסר הבנה איך המנגנון עובד, איך לבצע הגדרות כך שיקבלו חיווי על כך שיש להם תגובות. תשובה אחרת עשויה להיות הבנה שונה של מטרת התגובות בפוסט. זה עניין של תרבות יחסים, מסוג כלשהו. כמו אלה שלא מודים בוואטסאפ או בפייסבוק כשמברכים אותם ביום ההולדת, נניח. אז היוזמה שלך ברוכה, וכאמור מחכה לקרוא.
    ושוב אני מציעה להעביר את הגאדג'ט של ה"עוקבים" (יקירי הקהילה) יותר למעלה........נכון לעכשיו מי שלא מדפדף עד למטה בכלל לא רואה שזה קיים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אמפי.
      זה ישלח במייל - אם יתברר שיש לזה בכלל ביקוש. הסטטיסטיקה כאן עד כה לקישורים/דפי ההמשך לפוסטים מסוג זה, הצביעה על תנועה מאוד דלילה אליהם. ולכן בשל חוסר עניין לכלל ובהעדר פידבק - אינני רואה טעם להמשיך במתכונת הזו, כאשר אין עגלים שרוצים לינוק.
      ראי גם הדיון האחרון שפרסמתי בפורום המייעץ היום.

      לי מאוד מפריע כשבלוגרים אינם מתייחסים לתגובות. אני רואה בזה חוסר נימוס או סוג של אני ואפסי עוד.

      לגבי גדג'ט העוקבים - השוליים כבר עמוסים לעייפה גם ככה. אגלה לך משהו (במייל אישור ההצטרפות של החברים החדשים הפניתי תשומת ליבם לחשיבות הכפתור והעוקבים), רובם התעלמו והיו כאלה שכתבו בתגובה במייל משהו בסגנון "מה צא לי מזה"...
      אז לא נראה לי שזו הסיבה העיקרית (גם לאור התזכורות החוזרות בפוסטים) ומהי הסיבה? באמת שאינני יודע.

      מחק