יום שישי, 6 בדצמבר 2019

שינויים בתפעול אתר קהילת פרפרים


בדף הראשי של האתר, מתעדכנים הפוסטים האחרונים של החברים (עדכון מלא) ושל העמיתים (עדכון חלקי). ברשימות העדכון האלו מוצגים 25 הפרסומים האחרונים, אבל ניתן לראות את כל השאר בלחיצה על ׳הצג הכל׳. שבתחתית הרשימה. 

עד לא מזמן, זמן המחזור הממוצע של תצוגת כל עדכון חדש היה 2-3 שבועות. כיום הוא עומד על 5-6 ימים בלבד. וזה נהדר, כי הדבר מצביע על עליה במספר הבלוגים המיוצגים באתר פרפרים וכן על עליה בפעילות. כלומר, עליה בתדירות הפרסום.

הדבר גם מעיד על פרפרים כקהילת בלוגרים חיה ותוססת ואנחנו רוצים לשמור עליה ככזו. מסיבה זו, כמו גם משיקולי שמירה על המדד האינטרנטי הגבוה של האתר שלנ
ו, נערכו בהתאם השינויים הבאים: 

מעתה בדף הראשי יוצגו עדכונים של הבלוגים הפעילים. עדכוני הבלוגרים שלא פרסמו זמן רב (70 י
ום ומעלה), עוברים מהחזית לשער אחורי, שהכניסה אליו מכאןודרך הכפתור הזה שבשול השמאלי:



אין זה אומר שאנחנו שולחים ל״גלות״. ממש לא. אנחנו שומרים על כל זכויות החברים והעמיתים. וכל החברים ממשיכים להיות מוצגים ברשימה הנגללת שבשול השמאלי. כל אחד מאיתנו עוברים תקופות דלות כתיבה מתישהו.
וכדי לעודד המשך הכתיבה - אנחנו נסיר את קורי השינה ונחזיר את העדכונים  לדף הראשי עם חידוש הפרסום של הבלוג המנמנם.
זמן עדכון פוסט חדש והצגתו מחדש בחזית הדף הראשי של אתר קהילת פרפרים יהיה 24-48 שעות מפרסומו.
במידה והפוסט לא התעדכן בדף הראשי, נא לפנות במייל אל:
kankanhate@walla.co.il

   

18 תגובות:

  1. אמא'לה, אני בקושי מעלה פוסטים. 😴 😪
    אמנם אני כותבת, אבל בעיקר לעצמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן נשמח מאוד אם תשתפי גם אותנו בכתיבתך.

      מחק
  2. חדר מנוחה לבלוגים מנמנמים - זה חמוד:)

    השבמחק
  3. 👏👏👏👏 wow
    איזה יופי. מלא דברים חדשים.
    אהבתי את "מציצים כאן כעת", את מזג האוויר ואת פינת המנוחה.....ובכלל. ממש מקסים

    השבמחק
  4. אופס....מה קרה לתגובה שלי 😂? כתב ראי?

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו גם אני..
      מוזר. בזמן אמת כששלחתי אותה היא התהפכה לי...

      מחק
    2. זה קורה לי בזמן האחרון בכל מיני אתרים, לאו דווקא כאן. כשזה קורה אני מיד מרפרשת, וזה מסתדר.

      מחק
    3. מוזר, אף פעם לא נתקלתי בתופעת היפוך כזו של הטקסט. אבל אם זה מסתדר ברענון הדף, אז לא נורא. כדאי לבדוק האם גרסת הדפדפן מעודכנת כמו את עדכוני מערכת ההפעלה.

      מחק
  5. איזה יופי של חידושים. ממש תענוג לראות שהקהילה הזו חיה נושמת ובועטת (מפרסומים של בלוגרים)
    תודה על הפרגון לשים את תמןנת הפוסט שלי בחלון"עשה למישהו את היום". אתה אכן עשית לי את היום.
    תודה

    השבמחק