יום רביעי, 11 במרץ 2020

הולכת להיות כאן חגיגה?!


ב- 17 החודש  (ביום שלישי בשבוע הבא) יומולדת שנה לפרפרים והשמחה רבה?!



אז איזו מתנה כל אחד מכם רוצה לתת לפרפרים?

* 🙇‍ להצטרף כחברים חדשים לקהילת פרפרים.

* 📣 להמליץ בפני חבריכם העמיתים (ואולי גם תצליחו לשכנע), שרק בשליחת  בקשה קטנה בתיבת המסרים - יהפכו גם הם לחברים בקהילה. 

* 📢 להמליץ לנו על בלוג שעדיין לא ברשימות הבלוגים שלנו.

*
 👀 להוסיף כפתור ניווט פרפרים לבלוג שלכם 🙏 please 
   (כיצד? >>> כאן). 

*
 👍 לסמן לייק לדף קהילת פרפרים בפייסבוק.

*  
 ✍️ לכתוב ולהקדיש בבלוגכם פוסט נחמד על קהילת פרפרים ואתם 
     (והפוסטים האלה שלכם יקבלו ייצוג בפינה חגיגית מיוחדת בדף של אתר פרפרים ב- 17.3).

* כל רעיון/"מתנה" אחר/ת יתקבלו בברכה.

בואו בהמוניכם לחגוג איתנו ביום שלישי ה- 17 לחודש. וזכרו, כאן לא נדבקים בקורונה 😊 
להתראות


16 תגובות:

  1. וואו, עוד מעט שנה! זוכרת את ההתכתבויות שלנו לקראת הסגירה של גוגל פלוס, והתהיות לגבי דף קהילה חדש. בחיים לא תיארתי לעצמי שזה יקרום ככה עור וגידים ויהפוך למה שזה היום.
    שיהיה לנו במזל טוב והמשך כתיבה פוריה וקשרי בלוגיה נעימים ובעיקר - הרבה בריאות

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן אני זוכר את המהלכים שקדמו להקמת האתר:)
      תודה רבה אמפי.

      מחק
  2. שיהיה במזל טוב! חלק מהפעולות כבר בצעתי, אשתדל לכתוב רשומה לרגל האירוע :-)

    השבמחק
  3. מתכוננת לחגיגה...
    ראיתי בתמונות שהמריאו את הסרט שלי 'עורב על חלוני' ומאד שמחתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. יו אסתי, רק עכשיו גילית? הסרט שלך נמצא כבר הרבה זמן בתמונות שהמריאו :)

      מחק
  4. נהדר, חוגגים יחד עם יום הנישואין שלי.

    השבמחק
  5. ראיתי את הבאנר של הספירה לאחור :)
    כבר עברה שנה? זה מרגיש כמו הרבה יותר

    איך זה באמת שלא יצא פוסט על הקורונה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כל אמצעי התקשורת מברברים 24/7 על הקורנה...

      מחק
  6. כן, אבל הם לרוב מברברים שטויות ומכניסים את כולם להיסטריה מיותרת
    לא שום דבר קונקרטי

    השבמחק
  7. קנקן, נסיתי לפתות שניים אלינו בפורום שלנו. בינתיים רק ביקרו, הריחו.. נראה. כפי ששמת לב, לא הייתי כאן כל השבוע, אני בבידוד החל מהיום [ חזרתי מערש הדמוקרטיה, שבעצמה מבוהלת והיסטרית לגמרי ]. יש לי מתנה לכבוד ה- 17 במרץ.

    השבמחק
  8. כמובן שהוספתי לבלוג שלי כפתור ניווט.
    שמחה להיות כאן. הגעתי בזכות MOTIOR
    יערה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. גם אני שמח שהצטרפת לקהילה ומחזקת את הקהילה.
      מוטי איש יקר התורם רבות לקהילה.

      מחק