יום שלישי, 5 באוקטובר 2021

הצפיה באתר פרפרים על פי גוגל אנליטיקס

מתובנות גוגל אנליטיקס כפי שהתקבלו השבוע על התפלגות מכשירי הצפיה באתר פרפרים:

ראשית. השורה התחתונה מלמדת שבשבוע האחרון חלה עליה בכמות הכניסות בכל סוגי המכשירים לעומת השבוע הקודם לו. מעניינת היא התפלגות הכניסות לאתר מהמכשירים השונים. הרוב הגדול של הצפיות באתר הוא ממחשבים (72%). כאשר נתח הכניסות מטלפונים סלולריים הוא כ- 22% בלבד. יתכן שהסטטיסטיקה הזו משקפת את המגמה שמרבית הקריאות בבלוגים הן ממחשבים ופחות מטלפונים, במהופך להתפלגות השימוש בקריאה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואחרות. 

יתכן שבאופן ספציפי לאתר פרפרים, מספר הכניסות הנמוך יחסית מטלפונים סלולריים נובע מכך שכדי לראות את כל הדף הראשי של פרפרים, ובמיוחד את העדכונים ושאר הפינות - בטלפונים הסלולריים יש לרדת לתחתית המסך ולבחור בהפניה "הצג את גירסת האינטרנט". כך המסך בטלפונים יראה בדיוק כמו במסך המחשב - כלומר, הדף הראשי במלואו *.

*תשובה לשאלה הנפוצה  בקרב הפונים למערכת בתיבת המסרים 

עריכה:

מספר הפוסטים החדשים ברשימת העדכונים המוצגת - הועלה מ- 10פוסטים ל-15. בכל זאת למען שיוצגו לפחות במשך יום שלם אחד. את השאר ניתן לראות כמובן ב"הצג הכל" שבתחתית הרשימה.

10 תגובות:

  1. יפה שיש עלייה אבל אני לא בטוח מה המשמעות של כל המספרים האלה...

    השבמחק
    תשובות
    1. כפי שציינתי, מרבית הכניסות לפרפרים הם ממחשבים ורק מעט מסמרטפונים. ואם הסיבה היא חוסר הידע כיצד לראות בסמרטפון מסך מלא של דף פרפרים כמו במחשב - הרי ציינתי כיצד. מספר לא מועט של תלונות "שלא ניתן" לראות בסמרטפון את רשימת העדכונים, אלא את דבר המערכת בלבד - הצדיק לטעמי להביא הפתרון הפשוט לידיעת כולם בפוסט זה.

      מחק
  2. במקרה נכנסתי עכשיו מהנייד.
    לרב אני נכנסת מהמחשב.
    יותר נוח לי באופן כללי לכל הפלטפורמות לא רק לפרפרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמוך כמוני. מעדיף את המחשב לכתיבת פוסטים ולתגובות. לכתיבת קודים חדשים באתר פרפרים, אני לא יודע לעשות זאת דרך טלפון.

      מחק
  3. הגיוני שנכנסים לכאן מהמחשב באמת למרות שהרבה פעמים יצא לי להיכנס מהנייד וללחוץ על "הצג את גרסת האינטרנט".
    אבל אני לא יכולה להגיב מהנייד משום מה. לא מצליחה לבצע לוג אין לחשבון של אמפיארטי בגוגל (למרות שיש לי אותו בטלפון בנוסף לחשבון הגוגל הרגיל שלי). יש לך מושג למה זה קורה? אגב במערכת התגובות דיסקוס אין לי את הבעייה הזאת בנייד

    השבמחק
    תשובות
    1. שלחתי תגובה מהטלפון מדפדפן פיירפוקס
      קנקן

      מחק
    2. בטלפון אני מעדיף את פיירפוקס כדפדפן. גם לי יש בעיות זיהוי עם כרום בטלפון.

      מחק
    3. הורדתי פיירפוקס. אני מגיבה מהנייד 🙂 תודה

      מחק
  4. תודה על המידע. אישית אתר כמו פרפרים לא נוח בנייד. אין לי טאבלט, אז לא יודע לגביו.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כמו העדפה שלי לפרוס עיתון או קריאה מספר ופחות ממסכים. האמת הייא שהשימוש העיקרי שלי בטלפון הוא כטלפוון ומצלמה.

      מחק