יום שישי, 9 ביוני 2023

ואם שמתם לב...

לא באמת נעלמה גלריית הפוסטים המומלצים מכל הזמנים אשר עיטרה את תחתית הדף הראשי של האתר. במהלך ארבע שנות החיים של האתר, היא הלכה ותפחה וסירבלה את חווית הקריאה, כפי שהתבטא בירידת מדד ה- SEO הממוצע של אתר פרפרים. אז הגלריה הועברה לדף מישני, שהגישה אליו דרך כפתור ה- GALLERY שבשול הימני מתחת לפוסטים "עשה למישהו את היום". כתוצאה מכך, מדד ה-SEO  טיפס באופן משמעותי, עקב ההפחתה בעומס המידע שבדף הראשי. דבר המפחית גם את זמן הטעינה של אתר פרפרים ומקדם את האתר שלנו במנועי החיפוש. 

יש גם תוספת חדשה באתר - רשימת שבעה אתרים המומלצים שלנו. הכוללת את "אלכסון", "גנזים", "דודסון", "הזמן הזה", "הידען", "הספרנים", "יקום תרבות" ו-"מדע גדול בקטנה". הרשימה מתעדכנת בזמן אמת בעידכונים חדשים שלהם.

מספר משמעותי של בלוגרים חדשים הצטרפו לקהילת פרפרים, הכותבים במגוון תחומים מעניינים. רשימת הבלוגים החדשים המעודכנים באתר מופיעה בפינה בשול השמאלי. הם וודאי ישמחו עם תקבלו אותם בברכה בתגובות. מדי פעם אנחנו רואים בפוסט של בלוגרים חדשים שאלה מכמירת לב: "האם מישהו בכלל קורא כאן"?
האם אתם הוותיקים זוכרים שגם אתם התחלתם לכתוב פעם...

אז כפי שאתם רואים, כניסה לדף הראשי של האתר מספקת במקום מרוכז אחד חומר קריאה מעניין רב ומגוון, אשר מתעדכן על בסיס יומי ובזמן אמת (שלא ב- delay האופייני של העדכונים הנשלחים במייל)
וכאן כנראה לא תלכו לאיבוד כמו ברשתות החברתיות 🙂


2 תגובות:

  1. כל הכבוד לך על ההשקעה בבלוג!

    השבמחק
  2. שיפור משמעותי בזמן הטעינה של הדף.
    כל הכבוד.
    שמחה לשמוע שמצטרפים בלוגרים חדשים. אתעדכן כשאחזור מחו"ל 😄

    השבמחק