יום ראשון, 21 באפריל 2019

דבר המערכת (7) – גאוות יחידה וחודש מבצע כשירות לחברי הקהילה הרשומים


לאחר כחודש מאז שהושק דף אתר קהילת פרפריםהגיע הזמן לערוך בדיקת איכות השוואתית של האתר - בהשוואה לאתרים דומים של שתי קהילות מתחרות משמעותיות שקיימות ברשת - קהילת אוקהילת ר' (השמות המלאים שמורים במערכת). שלוש הקהילות מאגדות בלוגרים הכותבים בפלטפורמות שונותאם כי עיקר הבלוגרים בקהילת אוקהילת רכותבים בפלטפורמת וורדפרס או בדומיינים אישייםבניגוד לקהילת פרפריםהקבלה לשתיים האחרות היא סלקטיבית ומבוססת על החלטת "ועדת קבלה". בראשונה - וועדת הקבלה היא של יחיד ובשנייה יש "צוות”הצוות של קהילת רמקבל רק VIPs אינטרנטיים...
שלוש הקהילות אינן פועלות על בסיס רווח.

כדי להשוות בין אתרי שלוש הקהילות השתמשתי באלגוריתם SEO, המשמש כיום לדירוג חשיפה מהימן של אתרי אינטרנט. זהו אלגוריתם מקצועי המשמש ככלי לקידום אתרים. והרי תוצאות הבדיקה:


 

בהמשך יוסברו הקריטריונים לדירוג וכן אביא דירוג משנה (לא שמי) של כל אחד מהבלוגים המאוגדים בקהילת פרפרים (נכון לזמן כתיבת רשומה זו), שערכתי בשימוש באלגוריתם. ואסיים במבצע חינם ( שאי אפשר לעמוד בפניו) לשירות חברי הקהילה. המבצע יסתיים ב-15 למאי. זהו אינו גימיק שיווקי וההסבר יבוא בהמשך.

להמשך 



6 תגובות:

  1. וואו איזו עבודה עצומה ומעמיקה עשית (ואתה מתכנן לעשות). כל הכבוד.
    שאלה לא קשורה: הצעתי לעזור לבלוגרית עם האתר שלה בדומה למה שאתה עשית לכמה מהם. האם יש דרך אחרת לעשות זאת פרט לקבלת המשתמש והסיסמא של הבלוג שלהם? היא נתנה לי הרשאות כלשהן (הוסיפה אותי בתור מחברת) אבל זה לא מאפשר לשנות הגדרות....
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שהכול התחיל מכך שתהיתי מה מקור ההתעלמות מההזמנה לקהילה.
      און צורך בשם משתמש וסיסמא. בהגדרות, בעל הבלוג מזמין אותך (בכתובת מייל שלך), לאחר שאת מאשרת במייל חוזר, את מקבלת מעמד של כותבת בלבד. בשלב השני בעל הבלוג צריך לשנות בגלילה את המעמד שלך ממעמד כותב למעמד מנהל (כמו שלו). לאחר מכן יש לך הרשאה לעשות הכל בבלוג כילו כאילו שהוא שלך - והכניסה עם שם משתמש וסיסמא (של המייל) שלך. בסוף לא לשכוח להיכנס לבלוג ולמחוק את ההרשאה שלך.

      מחק
  2. אני מתרשמת מההשקעה העצומה שלך בקהילה, שאפו!

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאני מחליט לעשות משהו, אני משתדל לעשות זאת ביסודיות :)

      מחק
  3. איזה כיף להימנות בין חברי הקבוצה.
    תודה לך על ההשקעה המרובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלחת הקהילה - הצלחתי,הצלחתנו!
      תודה על הערכה.

      מחק