יום רביעי, 29 בינואר 2020

למה זה ככה? תשובות לשאלות חוזרות


* מדוע הבלוג/העדכון האחרון שלי נעלם מעדכוני אתר פרפרים?
סיבות לכך תמצאו בלוח הודעות המערכת ו/או בשל הפרה של כללי הקהילה.

*  מדוע כשאתם מעתיקים תמונה לפוסט, האחרים רואים אותה כך:
תמונות בהעתק/הדבק עשויות להשתבש, כי למעשה הן נמצאות בשרתים חיצוניים. כל תמונה יש להוריד ולשמור במחשב/סמרטפון ולהטמיע אותה משם בבלוג בפונקציית העלאת תמונות שבלוח העריכה.
  
* מדוע הבלוג שלך עולה לאט באינטרנט?
יכולות להיות מספר סיבות לכך, אבל הנפוצה ביותר היא כתובת הבלוג. יש בין חברי הקהילה שהגדירו את כתובת הבלוג בקידומת www או http במקום   https. כתובות שלא בקידומת https אינן מאובטחות (וקורצות להאקרים), וכן מקבלות קדימות נמוכה על ידי מנועי חיפוש. קל לשנות את זה בקלות בכתובת הבלוג שבהגדרות. הגיע הזמן להשתמש בקידומת https באתרים במאה העשרים ואחת.
בהגדרות בבלגספוט יש לסמן 'כן'

* יש הרבה תשובות לשאלות שלכם. חפשו אותן בתוויות.

8 תגובות:

  1. ממש מתפעלת מהרצינות והאכפתיות. בכלל לא מובן מאליו. שאפו גדול👏

    השבמחק
  2. תודה רבה. עצות מועילות מאד

    השבמחק
  3. כתבתי לך במייל שאין לי שמץ של מושג מדוע התגובה נעלמה.
    לא הגיעה לי לספאם ולאלוהי וורדפרס הפתרונים.
    יש בעיה נוספת שגיליתי וזה קורה סאתר ליריקה, את הפסקה האחרונה של חלק מהתגובות אני רואה כאילו נכתבו משמאל לימין כניסה נוספת הבעיה נעלמת.
    זה מביך בעיקר שאם כותבים שירה והשורה האחרונה "כתובה הפוך" , אני מתייחסת לזה בתגובה ואז בוודאי לא מבינים על מה אני מקשקשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזר מאוד וזה כנראה באג במערכת דיסקוס. לא רק התגובה האחרונה (ששלחתי 3 פעמים) נעלמה, אלא גם התגובה וההתייחסות שלך אליה היו ונעלמו. בבלוג הספינה שטה ובבלוג של מוטי אור התגובות חזרו. אני לא יודע אם הם עשו משהו בנידון.
      נוֹשְׁרִים,
      צְהֻבִּים כְּמוֹ הַשֶּׁמֶשׁ,
      אֶל הַקַּרְקַע הַחוּמָה
      הַטוֹסְקָנִית ,הָאַפְלוּלִית
      בְּצִדֵּי הַדְּרָכִים,
      עַל שִׁמְשַׁת הַמְכוֹנִית,
      מַשְׁמִיעִים אֶת קוֹלָם הַנִּפְלָא,
      בְּשָׁעָה שֶׁהַחַקְלָאִים צוֹעֲדִים בַּשְּׁבִילִים
      יוֹצְאִים לַכְּרָמִים לִבְצֹר
      אֶת הָאֶשְׁכּוֹלוֹת הַבַּשְׂרָנִיִּים הָאֲדֻמִּים,
      הַמַּזְמִינִים לְקָטְפָם.
      כפי שאת רואה, השורה האחרונה תקינה בליריקה.
      האם גרסת הדפדפן שלך מעודכנת?

      מחק